REGULAMIN USŁUG SZKOLENIOWO-ROZWOJOWYCH KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O.

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin ustalony przez Organizatora usług szkoleniowo-rozwojowych (dalej: Regulamin), którym jest przedsiębiorstwo KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O., ul. Królowej Jadwigi 60A, 61-873 Poznań, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS: 0000916832, NIP: 7831841237, REGON: 389706282, stanowi wzorzec możliwej do zawarcia pomiędzy Organizatorem a Klientem umowy na realizację usługi szkoleniowo-rozwojowej (dalej: umowa) oraz sposób jej zawarcia.
  2. Organizator usług szkoleniowo-rozwojowych posiada odpowiednie uprawnienia, umowę o współpracy lub umowę zlecenie z ekspertem/-ami na prowadzenie usług szkoleniowo-rozwojowych przedstawionych w ofercie.
  3. Na potrzeby niniejszego regulaminu, ustala się następujące znaczenie terminów:
    1. Organizator – przedsiębiorstwo KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O.; Nazwa skrócona KAMIFLORA ARTE FORTE;
    2. Usługa szkoleniowo-rozwojowa – cykl, bądź jednorazowa usługa o charakterze otwartym lub zamkniętym, prowadzone w formie szkolenia, kursu, e-learningu, blended learningu, warsztatów, doradztwa, mentoringu, coachingu itp.;
    3. Charakter realizowanej usługi:
      • usługi otwarte – skierowane do wszystkich zainteresowanych uczestników, grup, podmiotów;
      • usługi zamknięte – skierowane dla określonego grona osób, grup, podmiotów zainteresowanych, są to tzw. usługi dedykowane;
    4. Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej – każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca wymagane przez Organizatora i określone w ofercie usługi niezbędne do udziału w niej kwalifikacje; może być to osoba wskazana przez Klienta, sam Klient, bądź Konsument; Uczestnik usługi powinien dokonać rejestracji na usługę szkoleniowo-rozwojową, bądź zostać skierowany przez swojego pracodawcę, uiścić opłatę oraz potwierdzić swoją obecność na usłudze;
    5. Klient – osoba fizyczna (w tym osoba prowadząca działalność gospodarczą), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie zakupiła usługę szkoleniowo-rozwojową, a tym samym zawarła umowę na świadczenie usług szkoleniowo-rozwojowych przez Organizatora;
    6. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający z usług KAMIFLORA ARTE FORTE w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub działalnością zawodową (zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego); sposób zawierania umowy z Konsumentem jest określony przez załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu;
    7. Umowa na świadczenie usługi szkoleniowo-rozwojowej – umowa pomiędzy Stronami, niezależnie czy została zawarta przez złożenie zlecenia i jego przyjęcie przez Organizatora, czy na skutek negocjacji prowadzonych przez Strony;
    8. Strony – strony umowy, tj. Klient i Organizator;
    9. Karta/Formularz zgłoszenia – dokument do wypełnienia przez Uczestników, zainteresowanych udziałem w usłudze szkoleniowo-rozwojowej, również przez delegowanych pracowników Klienta;
    10. Miejsce realizacji usługi – zwyczajowo, w przypadku usług otwartych, jest to miejsce określone w ofercie usługi; w przypadku usług zamkniętych, jest to zwyczajowo siedziba Organizatora bądź inne miejsce ustalone z Klientem i ekspertem;
    11. Harmonogram – rozkład sesji, bloków, modułów, części usługi, przewidzianych w ramach organizowanej usługi szkoleniowo-rozwojowej;
    12. Program – opis tematyki organizowanej usługi szkoleniowo-rozwojowej, zamieszczony przy ofercie usługi, dostępnej na stronie internetowej www.arteforte.pl.
    13. Aktualne informacje o usługach szkoleniowo-rozwojowych – Organizator wszelkie aktualne dane dotyczące realizowanych usług szkoleniowo-rozwojowych zamieszcza na stronie internetowej pod adresem www.arteforte.pl oraz BUR.
    14. Regulamin – niniejszy regulamin usług szkoleniowo-rozwojowych.

§2
ORGANIZACJA USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWEJ

  1. KAMIFLORA ARTE FORTE organizuje usługi szkoleniowo-rozwojowe w zakresie i terminie szczegółowo opisanych w ofercie usług, zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem www.arteforte.pl, stronach społecznościowych prowadzonych przez KAMIFLORA ARTE FORTE, jak m.in. Facebook, Instagram oraz w BUR.
  2. Organizator podejmuje wszelkie środki do starannego wykonania powierzonego zlecenia.
  3. Minimalna liczba Uczestników na usługach wynosi 1, maksymalna natomiast 8 osób. W uzasadnionych przypadkach liczba ta może ulec zmianie.
  4. Program usługi wraz z harmonogramem jest przekazywany Uczestnikowi w dniu rozpoczęcia usługi.
  5. Ramowy program usługi szkoleniowo-rozwojowej jest każdorazowo zamieszczany w ofercie, dostępnej na stronie internetowej www.arteforte.pl, stronach społecznościowych prowadzonych przez KAMIFLORA ARTE FORTE, jak m.in. Facebook, Instagram oraz w BUR
  6. O wszelkich wprowadzanych przez Organizatora zmianach w realizacji usługi, Klienci będą informowani za pośrednictwem e-mail lub/i telefonicznie. 
  7. Organizator zobowiązuje się zrealizować przedmiot Umowy w sposób wolny od wad.
  8. Określone w Ofercie wynagrodzenie jest wynagrodzeniem zawierającym w sobie wszelkie podatki i inne daniny publicznoprawne.
  9. W ramach Umowy Organizator zapewnia przygotowanie pomieszczenia dydaktycznego wyposażonego w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, sprzęt multimedialny oraz materiały szkoleniowe – każdorazowo zgodnie z Ofertą. Pomieszczenie będzie każdorazowo spełniać bezpieczne i higieniczne warunki pracy dla Uczestników usługi oraz osób prowadzących.

§3
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ SZKOLENIOWO-ROZWOJOWĄ I ZAWARCIE UMOWY

  1. Do usługi szkoleniowo-rozwojowej może przystąpić wyłącznie osoba uprawniona, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zdefiniowana w niniejszym regulaminie.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa w usłudze szkoleniowo-rozwojowej odbywa się poprzez zakup usługi www.arteforte.pl. Dopuszcza się możliwość wypełnienia formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej, udostępnionego przez Organizatora w siedzibie firmy lub elektronicznego – podpisany dokument w formie skanu.
  3. Zakup przez Klienta usługi szkoleniowo-rozwojowej lub/i wysłanie przez e-mail formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na zawarcie umowy z Organizatorem (w przypadku usług otwartych). Wzór formularza zgłoszeniowego stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
  4. Organizator każdorazowo potwierdza w sposób elektroniczny zakup usługi szkoleniowo-rozwojowej.
  5. W przypadku usług zamkniętych, Klient składa odpowiednie zamówienie u Organizatora i podpisuje właściwą umowę, uwzgledniającą m.in.: ramy czasowe i miejsce realizacji usługi, cele szczegółowe na poziomie wiedzy, umiejętności i postaw/kompetencji społecznych Uczestników usługi, zakres merytoryczny usługi, formy i metody pracy, materiały, narzędzia i pomoce dydaktyczne, ewaluacja usługi i inne istotne dla którejkolwiek ze Stron.
  6. W przypadku usług otwartych, zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej na 1 dzień kalendarzowy przed rozpoczęciem usługi szkoleniowo-rozwojowej (decyduje data zakupu usługi szkoleniowo-rozwojowej). W uzasadnionych przypadkach, jeżeli Organizator usługi dysponuje wolnymi miejscami na usłudze, Uczestnik może dokonać zakupu udziału w usłudze w dniu jej rozpoczęcia.
  7. Zapis na usługę szkoleniowo-rozwojową jest każdorazowo możliwy wyłącznie w przypadku zapłaty za usługę lub wniesienia zadatku.
  8. Organizator prowadzi listę uczestników rezerwowych, którzy są niezwłocznie informowani o możliwości wzięcia udziału w usłudze szkoleniowo-rozwojowej, jeżeli zwolni się miejsce. Organizator jednocześnie zastrzega, że w przypadku osób rezerwowych pierwszeństwo mają osoby, których udział w usłudze ma być dofinansowany w ramach KFS, BUR lub innych programów, wykorzystujących środki unijne. Od osób wpisanych na listę rezerwową Organizator nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
  9. Uczestnik na etapie dokonywania zapisu na usługę zobowiązany jest złożyć Organizatorowi właściwe oświadczenie poświadczające, iż posiada kwalifikacje uprawniające go do wzięcia udziału w usłudze, które zostały sprecyzowane w ofercie przez Organizatora – jeżeli dotyczy.
  10. Organizator może poprosić o udowodnienie faktu posiadania przez Uczestnika usługi szkoleniowo-rozwojowej kwalifikacji niezbędnych do wzięcia udziału w usłudze, które zostały sprecyzowane w ofercie. W szczególności Organizator może poprosić o okazanie do wglądu dokumentów poświadczających właściwe kwalifikacje Uczestnika. Stwierdzenie braku wymaganych kwalifikacji będzie skutkowało stwierdzeniem, iż Umowa nie została zawarta ze względu na niespełnienie przez Uczestnika jednego z wymogów, tj. braku niezbędnych kwalifikacji zawodowych określonych każdorazowo w Ofercie.

§4 OPŁATA ZA USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWE

  1. Cena usługi podana w Ofercie jest ceną brutto. W przypadku usług realizowanych przez BUR obowiązuje cena podana w karcie usługi. W przypadku usług dofinansowanych w ramach KFS obowiązuje cena podana w ofercie lub na stronie internetowej Organizatora. Zarówno cena podana w BUR, na stronie Organizatora, jak i w Ofercie jest taka sama.
  2. Klient uiszcza opłatę w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez organizatora. Jeśli organizator nie określi tytułu przelewu, to powinien w nim zostać wpisany nr FV wystawionej za usługę szkoleniowo-rozwojową.
  3. Organizator każdorazowo informuje Klienta usług otwartych o zasadach, wysokości i warunkach rozliczenia za usługę. Umowa pomiędzy Organizatorem a Klientem następuje w momencie zaksięgowania na koncie bankowym Organizatora całościowej zapłaty za usługę lub określonej wysokości zadatku.
  4. Jeśli Oferta nie wskazuje inaczej, a płatność odbywa się w postaci zadatku, płatność pierwszego zadatku w wysokości 20% wartości usługi szkoleniowo-rozwojowej powinna nastąpić niezwłocznie, gdyż tylko ona gwarantuje Uczestnikowi zapis na usługę. Natomiast zapłata całościowa za usługę powinna zostać zrealizowana w całości najpóźniej w pierwszym dniu rozpoczęcia usługi – przelewem, płatność kartą lub gotówką.
  5. Terminy wskazane w ust. 4 mogą ulec zmianie na skutek ubiegania się przez Klienta o dofinansowanie. Wówczas obowiązują terminy wskazane przez właściwego Operatora.
  6. W przypadku usług zamkniętych, Klient zobowiązuje się do uiszczenia należności za usługę szkoleniowo-rozwojową zgodnie z warunkami i terminie wskazanymi w umowie między Stronami.
  7. Brak dokonania płatności za usługę w wyznaczonym przez Organizatora terminie i wysokości skutkuje brakiem jego zapisu na usługę, a tym samym brakiem możliwości udziału w usłudze.
  8. Brak terminowych wpłat, o których mowa w ust. 3-4, spowoduje automatyczne usunięcie zgłoszenia Uczestnika na usługę, a Organizator uprawiony będzie do zatrzymania wniesionego zadatku, chyba że Klient złożył właściwe oświadczenie w trybie i terminie określonym w § 6 ust. 1-2.
  9. Organizator zastrzega sobie, że termin wskazany w ust. 4 może ulec zmianie na skutek indywidualnych ustaleń między Stronami.
  10. Organizator wystawia Klientowi fakturę właściwą po zaksięgowaniu całościowej wpłaty za usługę szkoleniowo-rozwojową oraz po jej zakończeniu, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia jej zakończenia. W przypadku Konsumenta Organizator wystawi właściwy paragon lub Fakturę imienną.

§5
ROZWIĄZANIE UMOWY NA USŁUGĘ SZKOLENIOWO-ROZWOJOWĄ

  1. Organizator zastrzega, że w terminie do 3 dni kalendarzowych przed realizacją usługi może wskazać: inne miejsce przeprowadzenia usługi, lecz nadal w obrębie miejscowości pierwotnie wskazanej, zmianę godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, zmianę eksperta. Zmiany nie mogą natomiast dotyczyć rodzaju usługi, celu i efektów kształcenia, programu usługi oraz zaplanowanej liczby godzin i ceny usługi.
  2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, Klienci zostaną o tym fakcie poinformowani niezwłocznie, za pomocą wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub/i telefonicznie. Tym samym, nie mogą one stanowić przyczyny rezygnacji Klienta z usługi, poza zapisami dot. zmiany eksperta.
  3. Organizator zastrzega sobie odwołanie usługi bądź zmianę jej terminu, miejsca realizacji usługi lub osoby eksperta, wyłącznie w określonych przypadkach:
  1. brak minimalnej liczby uczestników;
  2. choroba eksperta z wąskiej dziedziny specjalizacji;
  3. z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności z powodu decyzji władz państwowych, stanu wyjątkowego, epidemicznego, zamieszek, strajków czy działania siły wyższej.
    1. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi z powodu braku osiągniecia minimalnej liczby uczestników, jednak nie później niż na 3 dni kalendarzowe przed planowaną datą rozpoczęcia usługi. W takiej sytuacji Klientowi w pierwszej kolejności zostanie zaproponowana nowa data realizacji usługi. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na realizację usługi w nowym terminie, zawartą między Stronami umowę należy traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym. Wówczas Klient otrzyma zwrot wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty rozwiązania umowy. Jeżeli wpłacony był zadatek otrzyma jego zwrot w wysokości podwójnej.
    2. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń leżących po stronie Organizatora, ze szczególnym uwzględnieniem choroby eksperta, Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi. Organizator zastrzega, że w pierwszej kolejności Klientowi zostanie zaproponowana nowa osoba eksperta. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na prowadzenie usługi przez nowego eksperta, zawartą między Stronami umowę należy traktować za rozwiązaną w trybie natychmiastowym. Wówczas Klient otrzyma zwrot wpłaconej Organizatorowi należności w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty rozwiązania umowy. Jeżeli wpłacony był zadatek otrzyma jego zwrot w wysokości podwójnej.
    3. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania usługi w każdym czasie z przyczyn nagłych i nieprzewidzianych, w sytuacjach losowych, których nie było możliwości przewidzieć, czy zapobiec im wcześniej i niezależnych od Organizatora, w szczególności z powodu decyzji władz państwowych, stanu wyjątkowego, epidemicznego, zamieszek, strajków czy działania siły wyższej. W takich sytuacjach Organizator każdorazowo zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji, o odwołaniu usługi oraz zaproponować rozwiązanie wskazane w ust. 7. Informacja o odwołaniu usługi będzie traktowana, jako rozwiązanie umowy przez Organizatora w trybie natychmiastowym.
  4. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Organizator wystąpi z nową propozycją dla Klienta, tj. poda nowy termin realizacji usługi lub zaproponuje inną usługę, a Klient niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni kalendarzowe, zdecyduje o swoim uczestnictwie i wyrazi zgodę na proponowaną mu zmianę. Wówczas wpłacone przez Klienta środki za usługę lub zadatek zostaną przeksięgowane na poczet usługi realizowanej w nowym terminie lub nowej usługi.
  5. Zgodnie z zapisami wskazanymi w ust. 6 i 7, z uwagi że zaistnienie okoliczności nie jest zależne od Organizatora, Klientowi nie zostaną zwrócone wpłacone środki za usługę lub zadatek w wysokości podwójnej.
  6. Klient nie może domagać się rekompensaty za szkody bądź utracone korzyści wynikłe z powodu odwołania usługi szkoleniowo-rozwojowej, rozwiązania umowy, bądź odstąpienia od niej przez Organizatora. 
  7. Organizatorowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w tym do wykluczenia Uczestnika z przebiegu usługi szkoleniowo-rozwojowej w przypadku rażącego naruszania postanowień niniejszego Regulaminu lub stwierdzenia, że Uczestnik znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych.
  8. Organizator będzie informował Klienta o wszelkich zmianach niezwłocznie, za pomocą wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub/i telefonicznie – wykorzystane zostaną w tym celu dane Klienta i Uczestników usługi, wskazane w formularzu zgłoszeniowym/umowie.

§6
ODSTĄPIENIE OD USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWEJ

  1. Klientowi przysługuje bezpłatne odstąpienie od usługi szkoleniowo-rozwojowej, jeżeli nastąpi to nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed planowaną datą realizacji usługi.
  2. Klient, który odstępuje od usługi szkoleniowo-rozwojowej, zobowiązany jest do zgłoszenia tego Organizatorowi w sposób e-mailowy na adres: szkola@arteforte.pl lub telefoniczny oraz do bezwzględnego złożenia podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od usługi, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu.
  3. W przypadku braku przedłożenia Organizatorowi podpisanego oświadczenia przez Uczestnika usługi, o którym mowa w ust. 2 (poczta tradycyjna, osobiście, skan na e-maila, platforma Autenti), Organizator przyjmuje, iż nie został poinformowany w sposób właściwy o woli Klienta o odstąpieniu od usługi.
  4. Organizator zastrzega, iż niewłaściwy sposób odstąpienia od umowy przez Klienta nie będzie rozpatrywany, jak również ma on prawo naliczyć opłatę za usługę w kwotach określonych w ust. 5.
  5. Klient, który zgłosi swoją rezygnację z usługi szkoleniowo-rozwojowej w terminie późniejszym niż wskazany w ust. 1, nie otrzyma zwrotu wpłaconego zadatku za usługę. Natomiast jeżeli dokonana została płatność całościowa za usługę, otrzyma zwrot wyłącznie 80% jej wartości. W przypadku usług zamkniętych, każdorazowo mają pierwszeństwo zapisy stosownej umowy.
  6. W sytuacji wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń, które uniemożliwią Klientowi udział w usłudze, jest on zobligowany do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Organizatora. Organizator wychodząc naprzeciw Klientowi może zaproponować mu udział w usłudze w innym terminie, wyrazić zgodę na przeniesienie dokonanej wpłaty/zadatku na inną, dowolnie wybraną przez Klienta usługę, które powinny być zrealizowane nie później niż w terminie 3 m-cy od daty pierwotnie planowanej daty rozpoczęcia usługi. 
  7. W sytuacjach określonych w ust. 6 każdorazowo decydujący głos należy do Organizatora.
  8. Zgodnie z ust. 1 i 2, Organizator zobowiązany jest do dokonania Klientowi zwrotu wpłaconych środków za usługę na wskazane konto bankowe, w terminie 14 dni kalendarzowych, z zastrzeżeniem, iż termin odstąpienia od umowy wskazany w ust. 1 został dochowany.
  9. Koszty, o których mowa w ust. 5 stanowią koszt Klienta. Natomiast Klient rozlicza się na podstawie odrębnych uregulowań, obowiązujących w jego zakładzie pracy, z kierowanym pracownikiem, tj. Uczestnikiem usługi szkoleniowo-rozwojowej (jeżeli dotyczy).
  10. Uczestnikowi usługi szkoleniowo-rozwojowej przysługuje także rezygnacja z uczestnictwa w usłudze w trakcie jej trwania, niezależnie od sposobu finansowania udziału w usłudze (koszt własny, czy pracodawcy).
  11. W sytuacji, o której mowa w ust. 10, Uczestnikowi nie przysługuje wydanie zaświadczenia / certyfikatu ukończenia usługi szkoleniowo-rozwojowej oraz nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty. A jeżeli opłata za usługę nie została jeszcze uiszczona, Klient zobowiązany jest do poniesienia jej kosztów w wysokości 100% jej wartości.

§7
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW USŁUG SZKOLENIOWO-ROZWOJOWYCH

  1. W trakcie trwania usługi szkoleniowo-rozwojowej, Uczestnik zobowiązany jest do:
    1. stosowania się do poleceń porządkowych Organizatora;
    2. nieingerowania w odbywanie usługi szkoleniowo-rozwojowej przez innych Uczestników;
    3. przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących w miejscu realizacji usługi;
    4. zakazu wnoszenia na teren realizacji usługi alkoholu lub środków odurzających oraz uczestniczenia w usłudze pod wpływem;
    5. zakazu wnoszenia na teren realizacji usługi przedmiotów i narzędzi zagrażających życiu i zdrowiu innych Uczestników;
    6. palenia tytoniu wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych;
    7. uzyskania zgody od osób, których wizerunek chce utrwalać poprzez nagrywanie, filmowanie lub/i fotografowanie;
    8. zachowywania się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego, w sposób nieutrudniający uczestnictwa w usłudze i miejscu zakwaterowania innym osobom;
    9. zachowania czystości stanowiska pracy po zakończeniu usługi.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z usługi szkoleniowo-rozwojowej każdego Uczestnika rażąco naruszającego zasady zachowania określone w ust. 1.
  3. Uczestnicy usługi szkoleniowo-rozwojowej ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym jest realizowana usługa.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy materialne Uczestników usługi szkoleniowo-rozwojowej pozostawione bez opieki, które zostały zniszczone, zagubione, skradzione czy inne.
  5. Każdy Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Organizatora o sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia Uczestników usługi.
  6. Uczestnikowi usługi szkoleniowo-rozwojowej przysługuje prawo dokonania oceny eksperta w formie ankiety oceniającej, przeprowadzonej na końcu usługi oraz w formie odpowiedzi na zadawane pytania przez Organizatora.
  7. Wszelkie materiały szkoleniowe i dydaktyczne, wydawane Uczestnikom usługi szkoleniowo-rozwojowej, stanowią materiały pomocnicze do nauki, wdrażania czy posługiwania się nimi. Organizator wprowadza zakaz kopiowania i rozpowszechniania otrzymanych materiałów w innym celu niż na własny nieodpłatny użytek.
  8. Od Uczestników usługi szkoleniowo-rozwojowej oczekuje się aktywnego udziału we wszystkich zaplanowanych zajęciach.
  9. Brak uczestnictwa w którejkolwiek z części, modułu czy bloku usługi szkoleniowo-rozwojowej, które nie zostało uzasadnione, czy usprawiedliwione, stanowi podstawę do odmowy wystawienia zaświadczenia / certyfikatu ukończenia. Organizator zastrzega, że każdy z uczestników musi uczestniczyć w 100% zajęć.
  10. Organizator zastrzega tym samym, iż uczestnik powinien niezwłocznie zgłaszać Organizatorowi swoją absencję na zajęciach, spóźnienie, bądź wcześniejsze opuszczenie zajęć za pośrednictwem e-maila (szkola@arteforte.pl).
  11. Bezpośrednio po przeprowadzeniu usługi szkoleniowo-rozwojowej, Organizator wydaje Uczestnikowi certyfikat potwierdzający uczestnictwo w usłudze i nabycie określonej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji.
  12. Każdy Uczestnik usługi zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na usługę szkoleniowo-rozwojową, a także do każdorazowego potwierdzania swojego uczestnictwa, złożeniem czytelnego podpisu na liście obecności.
  13. Niedopuszczalna jest sytuacja, aby Uczestnik podpisał listę obecności pierwszego dnia za wszystkie dni realizacji usługi z góry. Wówczas jest to jego wyłączna odpowiedzialność.
  14. Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz wyrażeniem zgody na przestrzeganie jego postanowień.
  15. W przypadku usług szkoleniowo-rozwojowych, które będą ogłoszone przez przedsiębiorstwo na stronie Bazie Usług Rozwojowych (BUR) pod adresem www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl, Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z zapisami Regulaminu BUR i jego przestrzegania.
  16. W przypadku wybranych rodzajów usług szkoleniowo-rozwojowych, Uczestnik zobligowany będzie do wypełniania testów badających poziom jego wiedzy przed i po zakończonej usłudze, jak również wypełnianiu innych narzędzi, służących ewaluacji i monitoringowi jakości zrealizowanej usługi szkoleniowo-rozwojowej.
  17. Organizator nie zapewnia ani nie zwraca Uczestnikowi środków ponoszonych na zakwaterowanie, dojazd do miejsca, w którym odbywa się usługa szkoleniowo-rozwojowa i koszty związane z parkingiem pojazdów wykorzystywanych do przybycia na usługę przez Uczestnika, chyba że oferta usługi stanowiła inaczej.
  18. Organizator może zwrócić się do Uczestnika z prośbą o wyrażenie zgody na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku na zdjęciach bądź filmach wykonanych w trakcie realizacji usługi szkoleniowo-rozwojowej. Wyrażenie takiej zgody jest w pełni dobrowolne i nie wpływa w żaden sposób na możliwość udziału w usłudze, czy realizację umowy.
  19. Wszelkie udostępniane przez Organizatora materiały mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Uczestników usługi szkoleniowo-rozwojowej, z ograniczeniem do własnych celów prywatnych (niekomercyjnych).
  20. Ramowy program usługi szkoleniowo-rozwojowej jest każdorazowo zamieszczany w ofercie, dostępnej na stronie internetowej www.arteforte.pl lub w Bazie Usług Rozwojowych.

§8
OSOBY PROWADZĄCE – KADRA

  1. Organizator zapewnia zatrudnienie do każdej usługi szkoleniowo-rozwojowej osoby prowadzące (trener, instruktor, doradca, moderator, wykładowca, coach itp.), które posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje oraz odpowiednią wiedzę praktyczną względem tematyki realizowanej usługi.
  2. Uczestnikowi zostaną udostępnione informacje względem posiadanych kwalifikacji i uprawnień osoby prowadzącej usługę szkoleniowo-rozwojową.
  3. Osoby prowadzące usługę szkoleniowo-rozwojową są zobligowane do bezwzględnego przestrzegania zapisów Regulaminu prac ekspertów KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O.
  4. Osoby prowadzące usługę szkoleniowo-rozwojową posługiwać się będą językiem wolnym od stereotypów, przestrzegając zasady niedyskryminacji i równego traktowania wszystkich Uczestników, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, wyznanie, wykształcenie, obszar zamieszkania, czy orientację seksualną.
  5. Praca osób prowadzących usługę szkoleniowo-rozwojową podlega każdorazowo ocenie poprzez wypełnienie anonimowej ankiety oceniającej przez Uczestników usługi.
  6. Wszelkie materiały szkoleniowe i dydaktyczne, wydawane Uczestnikom usługi szkoleniowo-rozwojowej są autorskie i pozwalają zidentyfikować ich autora i właściciela.

§9
REKLAMACJE I PRAWO DO KORZYSTANIA Z RĘKOJMI

  1. Klientowi przysługuje zgłoszenie reklamacji względem Organizatora usługi szkoleniowo-rozwojowej lub osoby prowadzącej (trener, instruktor, doradca, wykładowcy, coach, moderator itd.) w terminie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia zakończenia usługi.
  2. Po upływie terminu określonego w ust. 1 reklamacje nie będą rozpatrywane.
  3. Reklamacje oraz zastrzeżenia pod rygorem nieważności, powinny być zgłaszane w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub wiadomością e-mail, na wskazany adres Organizatora:
    KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O.
    Królowej Jadwigi 60A, 61-873 Poznań
    e-mail: szkola@arteforte.pl
  4. Uczestnik usługi szkoleniowo-rozwojowej, usunięty z niej przez Organizatora na podstawie § 7 ust. 2 niniejszego regulaminu traci możliwość kontynuowania uczestnictwa w usłudze i możliwość wniesienia reklamacji wraz z uzasadnieniem merytorycznym, a wniesiona należność za usługę szkoleniowo-rozwojową nie podlega zwrotowi.
  5. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta lub/i Uczestnika usługi, przedmiot reklamacji oraz żądania zawiązane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Organizator wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient zobowiązany do uzupełnienia niekompletnej reklamacji w terminie 7 dni kalendarzowych pod rygorem pozostawienia jej bez rozpoznania.
  6. Złożona reklamacja jest rozpatrywana przez Organizatora w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej prawidłowego otrzymania.
  7. Zgłaszający reklamację usługi szkoleniowo-rozwojowej zostanie powiadomiony o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji w wersji pisemnej.
  8. Udzielona pisemna odpowiedź Organizatora na zgłoszoną reklamację jest ostateczna i nie podlega ponownemu rozpatrzeniu. Zgłaszającemu reklamację w takim wypadku pozostaje droga sądowa.
  9. Wszelka korespondencja ze zgłaszającym reklamację usługi szkoleniowo-rozwojowej, będzie prowadzona na dane teleadresowe podane podczas zakupu usługi lub w elektronicznym formularzu zgłoszeniowym lub umowie.
  10. Klient, zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji swoich danych teleadresowych pod rygorem utraty roszczenia.
  11. Organizator usługi szkoleniowo-rozwojowej nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość dostarczenia korespondencji do zgłaszającego reklamację z uwagi na błędne lub niepełne dane teleadresowe.
  12. Domniemywa się, że list wysłany pod ostatni znany Organizatorowi usługi szkoleniowo-rozwojowej adres Klienta jest skutecznie dostarczony po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia jego nadania.
  13. Niedochowanie formy pisanej przez zgłaszającego reklamację na usługę szkoleniowo-rozwojową, skutkuje jej nieważnością względem Organizatora.

§10
RABATY I PROMOCJE

  1. KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O. udziela rabatów lub promocji na realizowane i organizowane usługi szkoleniowo-rozwojowe.
  2. Udzielone rabaty nie sumują się oraz nie można ich łączyć z innymi promocjami.
  3. Rabat nie może być zamieniony na gotówkę.
  4. Organizator usługi szkoleniowo-rozwojowej może przyznać indywidualny rabat dla wybranych Klientów.
  5. Rabat nie jest przyznawany przez Organizatora usługi szkoleniowo-rozwojowej automatycznie. Każdorazowo strona zainteresowana musi wystąpić o jego przyznanie.
  6. W przypadku zamkniętych lub grupowych usług szkoleniowo-rozwojowych, obowiązują ceny ustalone przez negocjacje.
  7. Organizator nie bierze odpowiedzialności za ceny opublikowane na innych serwisach internetowych niż strona internetowa www.arteforte.pl, mediach społecznościowych prowadzonych przez Organizatora, m.in. Facebook oraz Instagram, jak również w BUR.

§11
PODNIESIENIE CEN ZA USŁUGI SZKOLENIOWO-ROZWOJOWE

  1. Organizator zastrzega, że wprowadza do niniejszego regulaminu klauzulę dopuszczającą podniesienie ceny za usługę szkoleniowo-rozwojową.
  2. Organizator zobowiązuje się do zawiadomienia Klientów o planowanych podwyżkach cen usług z odpowiednim wyprzedzeniem, tj. minimum 14 dni kalendarzowych przed planowaną podwyżką.
  3. Klienci, z którymi została już podpisana umowa, zostaną zawiadomieni o jednostronnej zmianie warunków zawartej umowy przez Stronę Organizatora.
  4. Organizator zastrzega, że każdemu Klientowi w związku z jego zawiadomieniem o planowanej podwyżce ceny za usługę, a tym samym zawiadomieniu o jednostronnej zmianie warunków zawartej umowy, przysługuje prawo do rozwiązania takiej umowy, a ewentualne wpłacone zaliczki na poczet usługi zostaną zwrócone Klientowi w pełnej wysokości.
  5. Termin odstąpienia przez Klienta od umowy, o którym mowa w ust. 4 wynosi 7 dni kalendarzowych. W tym celu powinien on złożyć oświadczenie z rezygnacją z usługi, stanowiącym załącznik nr 3, w sposób wskazany w § 6 ust. 2-3.
  6. Organizator może dokonać podwyżki ceny za realizację usług wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, które bezpośrednio narażają go na straty finansowe, jak np. znaczące i niekorzystne zmiany finansowo-gospodarcze w kraju, podwyższenie stawek podatku VAT od towarów i usług, znaczny wzrost cen za energię elektryczną, ogrzewanie, wysoką inflację, nałożenie na Organizatora usług ustawowych nowych obowiązków, powodujących wzrost kosztów świadczenia usługi, zakup dodatkowych środków ochrony indywidualnej dla każdego uczestnika usługi wz. z pandemią itp.

§12
SYTUACJA EPIDEMICZNA

  1. Usługi, których realizacja przypada na okres zagrożenia epidemicznego, realizowane są zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  2. Każdy Uczestnik usługi zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do wymagań i obostrzeń sanitarnych obowiązujących w kraju, a regulowanych właściwymi przepisami prawnymi, jak również stosować się do wytycznych Organizatora, o których Uczestnicy są informowani przed rozpoczęciem realizacji usługi, pod rygorem wydalenia z usługi, bez obowiązku zwrotu wpłaconych Organizatorowi środków za udział w usłudze.
  3. Uczestnikowi, który przebywa na izolacji, kwarantannie lub choruje na skutek zarażenia, przysługuje prawo do rezygnacji z usługi.
  4. W sytuacji, o której mowa w ust. 3, na skutek uzasadnionej nieobecności Uczestnika, Organizator zaproponuje nowy termin usługi lub nową usługę. Każdorazowo decydujący głos w takiej sytuacji przysługuje Uczestnikowi. Organizator zastrzega sobie, że Strony mogą ustalić inne rozwiązanie sytuacji, o której mowa w ust. 3 na skutek porozumienia Stron.
  5. Organizator zastrzega, że Uczestnikowi w sytuacji określonej w niniejszym paragrafie, nie przysługuje możliwość zwrotu wpłaconych środków za usługę, szczególnie zadatku.
  6. Organizator zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności względem Uczestnika biorącego w usłudze, który poprzez swoje działania nie dostosowuje się do reżimów sanitarnych określonych w obowiązujących przepisach prawnych.
  7. Organizator zastrzega, że w przypadku kiedy u któregokolwiek z Uczestników lub prowadzącego zostanie potwierdzony pozytywny wynik zarażenia, przekaże on dane osobowe wszystkich osób biorących udział w usłudze wyłącznie do Sanepidu. Dane osobowe, o których mowa, to: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz telefon wskazane w formularzu zgłoszeniowym/zakupowym.

§13
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Organizator usługi szkoleniowo-rozwojowej przetwarza dane osobowe osób fizycznych zgodnie z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych, stanowiących załącznik nr 4 do niniejszego regulaminu. 

§14
PRAWA AUTORSKIE I WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Materiały szkoleniowe przekazywane Uczestnikom usługi są własnością Organizatora, bądź Organizator może nimi dysponować po podstawie udzielonej mu niewyłącznej licencji. Tym samym Organizator zapewnia, że posiada właściwy tytuł prawny do dysponowania i rozpowszechniania w ramach realizowanej usługi materiałami szkoleniowymi.
  2. Organizator każdorazowo informuje Uczestników, że wszelkie materiały szkoleniowe, które są im przekazywane podczas usługi są chronione prawem autorskim i nie mogą być rozpowszechniane w innym zakresie i celu niż na własny nieodpłatny użytek – w celach niekomercyjnych. Tym samym Uczestników obowiązuje zakaz kopiowania, rozpowszechnienia, wprowadzania zmian, przesyłania, drukowania, publicznego odtwarzania/wykorzystywania, czy odsprzedawania otrzymanych materiałów szkoleniowych.
  3. Wykorzystywanie materiałów szkoleniowych przez Uczestników na inny użytek niż niekomercyjny własny, każdorazowo wymaga pisemnej zgody ich właściciela i autora.
  4. Organizator informuje, że eksperci realizujący usługę szkoleniowo-rozwojową każdorazowo są zobowiązani przepisami właściwej umowy do przestrzegania własności intelektualnej Uczestników.

§15
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klient wyraża zgodę na wystawienia FV, korekty, duplikatu bez jego podpisu z datą zaksięgowania wpłaty i otrzymywania ich w formie elektronicznej bez jego podpisu. Klientowi przysługuje prawo do zmiany formy otrzymywania tych dokumentów w drodze złożenia oświadczenia woli Organizatorowi drogą e-mailową bądź listownie.
  2. Organizator ma prawo jednostronnego wprowadzania zmian do postanowień niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.arteforte.pl.

Klient zapisany na usługę szkoleniowo-rozwojową ma prawo odstąpić od umowy z uwagi na zmiany w Regulaminie usług szkoleniowo-rozwojowych KAMIFLORA ARTE FORTE SP. Z O.O. w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia publikacji zmiany lub tekstu jednolitego regulaminu, o którym mowa, jeżeli zmiany te miały istotne znaczenie dla sposobu realizacji usługi, dokonywania zapisów, rozliczania, bądź odstąpienia od umowy.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
  2. Wszelkie spory, mogące wynikać z uczestnictwa w usłudze szkoleniowo-rozwojowej, będą rozpatrywane przez sąd rejonowy właściwy dla siedziby Organizatora usługi.

Zatwierdzam
Kamila Żołyńska

Opracowanie dokumentu: 03.2024 r.

Niniejszy dokument wraz z załącznikami wchodzi w życie z dniem 01.04.2024 r.

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Postanowienia dotyczące Klientów będących Konsumentami

Załącznik nr 2 – Formularz zgłoszeniowy

Załącznik nr 3 – Oświadczenie o rezygnacji z usług szkoleniowo-rozwojowych

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych osób fizycznych

Shopping Cart
0
    0
    Twój koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu
    Scroll to Top
    Najlepsze promocje

    Cyber Monday

    do -76% na szkolenia wideo